Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво означават тия грешки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво означават тия грешки

    Ако може някои да ми каже от какво може да са тия грешки , че вече няколо пъти ги търкам (ресетвам самонастройващите се парамери) и след 300 - 400 км пак се появяват.
    Възможно ли е да са от мързелива ламбда сонда, че ми прави впечатление че тая ламбда сонда заработва нещо когато си поиска.
    Attached Files

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

  • #2
    Айде де, няма ли разбирачи ?

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

    Comment


    • #3
      .
      Last edited by и.петров; d.m.y г., 21:46.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
        Ако може някои да ми каже от какво може да са тия грешки , че вече няколо пъти ги търкам (ресетвам самонастройващите се парамери) и след 300 - 400 км пак се появяват.
        Възможно ли е да са от мързелива ламбда сонда, че ми прави впечатление че тая ламбда сонда заработва нещо когато си поиска.
        P1173 Неправилна калибровка на ротора
        Р0170 Неправилно балансиран състав на горивната смес (банка 1)

        Каквото и да означават.
        Имам един документ със всички грешки по италианките ,та това ми показва там.
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
          Ако може някои да ми каже от какво може да са тия грешки , че вече няколо пъти ги търкам (ресетвам самонастройващите се парамери) и след 300 - 400 км пак се появяват.
          Възможно ли е да са от мързелива ламбда сонда, че ми прави впечатление че тая ламбда сонда заработва нещо когато си поиска.
          Колега имах същия проблем записваше ми тези грешки след изтриване след няколко дни пак се появяваха. Лабда сондата беше на около 25к км и беше оригинален Бош. по принцип няма проблеми ако караш така ако лабдата ти работи и превключва нормално грешките не са проблем. но ако искаш да изчистиш проблема смени лабдата и всичко ще се оправи.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Ламбдата не е на ред и ЕКУ-то не може да направи смесите, поради това, че се опитва да направи прекалено големи корекции. Стига лимита на корекциите и дава грешка и в автоматичния адаптивен параметър.

            Опитай следното:

            Извади ламбда сензора и го огледай за щети. Да не би да е изгорял вече. Ако е бял и изгорял направо го хвърли. Ако е леко черен в сажди тогава напълни в една чаша бензин. Потопи сензора вътре и с въртеливи движения оплаквай сензора в бензина докато се измие.

            След като го измиеш хубаво и паднат мръсотиите от вътре подсуши го добре и го монтирай обратно.

            Закачи АлфаДиаг-а, занули адаптивните параметри, върни контакта, изчакай 30-тина секунди докато цъкне главното реле, дай пак на контакт, изчакай дросела да се намести в позиция и пали. След което можеш да оставиш колата да работи известно време на място. После върви покарай. ЕКУ-то ще измерва сместа и ще прави корекции в продължение на половин час. Толкова долу горе му е нужно. Като през този половин час трябва да имаш известно време работа на място, както и в движение. Демек карай си работата нормално.

            Така е възможно да съживиш сондата за още малко време работа. А може и за немалко

            Сондата се зацапва от недобреизгорено или лошо гориво, масло в изпускателната система и т.н.

            Може да наблюдаваш стойностите на регулиране на ламбдата по време на работа и ще разбереш дали след почистването е по-добре или не.
            Last edited by oem; d.m.y г., 12:51.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Мерси колега за информацията. Тя моята беше бяла демек сигурно е заминала. Май ще трябва да се купува нова.

              Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

              Comment


              • #8
                Почисти я все пак. Ако имаш канал и можеш сам да я извадиш нищо не ти пречи да опиташ. Ако ще даваш пари в сервиз да се пробват не си заслужава обаче.

                О2 сензора е консуматив и има живот около 50 000 км. Като някои и по-рано си отиват. В киров бош оригиналната с буксата струва около 120 лв.

                Слагай оригинала. Тая кола други сонди не понася.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Почисти я все пак. Ако имаш канал и можеш сам да я извадиш нищо не ти пречи да опиташ. Ако ще даваш пари в сервиз да се пробват не си заслужава обаче.

                  О2 сензора е консуматив и има живот около 50 000 км. Като някои и по-рано си отиват. В киров бош оригиналната с буксата струва около 120 лв.

                  Слагай оригинала. Тая кола други сонди не понася.
                  Ако си с такава сонда си ми ясен
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Ако си с такава сонда си ми ясен
                    Което ще рече ???

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Закачи АлфаДиаг-а, занули адаптивните параметри.....
                      Малко ми е неясно ... какво е алфаДиаг-а и от къде да го закупа че да си зануля адаптивните грешки . Това програма ли е и с какъв кабел се прави тази процедура
                      ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                        Което ще рече ???
                        Че тази сонда НЕ става за мотроник 1.5.5
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Че тази сонда НЕ става за мотроник 1.5.5
                          За М 1.5.5 сондата е с № 0 258 006 190 Bosch

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                            За М 1.5.5 сондата е с № 0 258 006 190 Bosch
                            Да тва е според каталога на БОШ ма според мен след 10 рекламации в бош просто няма кой от 2 години да оправи каталога - вкл. и техните инженери по рекламацийте го знаят Сондата работи ма ако си в час ще я хванеш че не е точно как си требе
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              С таква съм. Понякога съм забелязал едни колебания при празен ход... но незнам дали е нормално или не. Слагал съм и други модели сонди, но хептен зле работата. Тази поне работи някак. На осцилоскопа долу-горе е добре положението. То с АлфаДиаг-а не може да се хване нищо.

                              Ти какви сонди слагаш когато заместваш тази?

                              ---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 16:38 ----------

                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              За М 1.5.5 сондата е с № 0 258 006 190 Bosch
                              М/у другото оригиналната сонда дето свалих от колата беше с друг номер. Трябва да го видя какъв беше.

                              Незнам как е работила с нея колата. Сондата беше окъсила към маса и нищо не можеше да се направи. И взех тази по каталог. Случвало ми се е нищо, че е нова когато запаля колата дори и загряла в началото да дава на късо към маса. Не знам защо. Това е може би 30, 40 секунди работа след запалване. После се оправя.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 16:43.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X